Selvvalgt uddannelse

Har du været på en 6-ugers selvvalgt uddannelse, som du vil anbefale til andre? Eller mangler du nogle gode råd eller vurderinger fra ligesindede om, hvilken uddannelse du kal vælge? Skriv et indlæg til denne tråd.


Skriv et indlæg
Svar Tråde
2 Spørgsmål omkring betaling af kurset 21-05-2014   Charlotte Guld Hej. Ved du noget omkring betaling af kurset, som ledig. Er det en selv, eller jobcenteret?
1 Hvornår afholdes det næste kursus i friluftsliv og udemotion? 12-05-2014   TS Kurset i friluftsliv og udemotion hvornår foregår det?
1 Jeg leder efter et kursus for ledige i mindfulness og kommunaktion i Horsens 07-05-2014   Hanne Lund Leder efter et kursus i mindfulness og kommunaktion i Horsens kommune ?
1 Jeg kan ikke finde uddannelsesforløb der skoler folk i fundraisning 20-03-2014   Kim Hej ! I takt med at kommunernes bloktilskud er svundet ind og staten placerer større og større portioner af disse penge i puljer er behovet for professionel fundsraising blevet større. Jeg kan...
1 Har i et begynder kursus i excel inden 24/3? 17-03-2014   Julie Marie Holm Har i et begynder kursus i excel inden 24/3?
2 6 ugers kurser på engelsk 11-03-2014   Lil hvordan finder jeg 6 ugers kurser på engelsk ?
0 Iværksætterkursus for ledige i Slagelse 11-03-2014   Pia S Hej findes der et kursus og evt kursus 6 uger som selvvalgt uddannelse som ledig kurset skal være hvor man lærer alt om opstart af egen virksomhed hjemmefra og via nettet har set det udbudt i ...
1 Godt kursus om App-udvikling? 26-05-2013   Lau Hej Er der nogen der har erfaringer med et godt kursus indenfor udvikling af Apps? Jeg kan se at der er flere at vælge imellem, så hvilket et er bedst? Mvh
0 Kursus langt væk 04-03-2013   Glenn Pasly Jeg har lige et spørgsmål. Hvis jeg nu finder en kursus som jeg synes er relevant på sjælland, men selv bor i sønderjylland. Er der så nogen form for hjælp til at kunne bo derover. Ellers vil ...
1 Selvvalgt uddannelse 19-02-2013   Louise Hej Er der nogen, der har erfaring med selvvalgte kurser og kan anbefale et godt kursus, som handler om ledelse? Der må meget gerne være fokus på strategier i forhold til kommunikation osv. Je...
0 Det her er de eneste? 04-02-2013   Cecilie Hej. Er der nogle der ved om de kurser der findes på denne side er de eneste?? Jeg spørger fordi jeg er meget interesseret i den der hedder fleksibel køkkenmedarbejder men det kræver 3 timers ...
1 Gennemgribende udviklingsforstyrrelser 11-09-2012   Maria Jeg er pædagog og har arbejdet/vil meget gerne fortsætte med at arbejde indenfor autismespektrumområdet. Jeg kan se at der tilbydes et kursus i gennemgribende udviklingsforst...
1 Pædagog og 6 ugers selvvalgt uddannelse 28-06-2012   Søren Hvad er mine muligheder for kurser for ledige pædagoger? Jeg er arbejdsløs pædagog og vil meget gerne i gang med noget snart.
2 Iværksætterkursus for ledige? 01-06-2012   Kim Jacobsen Jeg leder efter et iværksætter kursus i Københavns-området. Er der nogen der har erfaringer, eller som kender markedet? Kim
1 SAP kurser for ledige? 07-05-2012   Kenneth Pedersen Jeg er ledig og vil gerne tage 6 ugers selvvalgt uddannelse. Jeg vil gerne blive bedre til SAP, da jeg ikke har erfaring med dette. Hvor kan jeg tage et SAP kursus for ledige?
0 Nedsatte dagpenge/kursusgodtgørelse for at deltage i kursus? 24-02-2012   John D Hej, Jeg har fået oplyst flere steder at jeg får samme sats på kursus (6-ugers selvvalgt IT kursus), men da min første udbetaling kom idag har jeg kun fået udbet...
0 Tysk undervisning 02-09-2011   Birgitte Andersen Hej Jeg bor i Sønderborg og vil gerne have genopfrisket mit folkeskoletysk, så jeg har mulighed for at søge arbejde på den anden side af grænsen. Er der nogl...
1 Kurser for ledige 05-04-2011   Christian Jønsson Jeg er interesseret i et kusus i medicin. Jeg er pædagog og føler ønsker mig brændende et stort medicin kursus. Hvor finder jeg det ?
0 Erfaringer?? 30-03-2011   Inger Jeg står og har fået et tilbud om at tage en 6-ugers uddannelse. Jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogen der har nogle erfaringer de vil dele om hvordan det h...
Viser 1-19 af 19 artikler


Evalueringspolitik

Vil du skrive en evaluering om en udbyder på kurserforledige.com? Du bidrager ved, at hjælpe andre med at finde det kursus, der passer dem bedst. Læs venligst vores evalueringspolitik om, hvordan vi godkender og udgiver evalueringer her. 

Download vores evalueringspolitik her