Selvvalgt uddannelse
Har du været på en 6-ugers selvvalgt uddannelse, som du vil anbefale til andre? Eller mangler du nogle gode råd eller vurderinger fra ligesindede om, hvilken uddannelse du kal vælge? Skriv et indlæg til denne tråd.
Skriv et indlæg
Svar
Tråde
2
Spørgsmål omkring betaling af kurset
21-05-2014
Charlotte Guld
Hej. Ved du noget omkring betaling af kurset, som ledig. Er det en selv, eller jobcenteret?
1
Hvornår afholdes det næste kursus i friluftsliv og udemotion?
12-05-2014
TS
Kurset i friluftsliv og udemotion hvornår foregår det?
1
Jeg leder efter et kursus for ledige i mindfulness og kommunaktion i Horsens
07-05-2014
Hanne Lund
Leder efter et kursus i mindfulness og kommunaktion i Horsens kommune ?
1
Jeg kan ikke finde uddannelsesforløb der skoler folk i fundraisning
20-03-2014
Kim
Hej ! I takt med at kommunernes bloktilskud er svundet ind og staten placerer større og større portioner af disse penge i puljer er behovet for professionel fundsraising blevet større. Jeg kan...
1
Har i et begynder kursus i excel inden 24/3?
17-03-2014
Julie Marie Holm
Har i et begynder kursus i excel inden 24/3?
0
Iværksætterkursus for ledige i Slagelse
11-03-2014
Pia S
Hej findes der et kursus og evt kursus 6 uger som selvvalgt uddannelse som ledig kurset skal være hvor man lærer alt om opstart af egen virksomhed hjemmefra og via nettet har set det udbudt i ...
1
Godt kursus om App-udvikling?
26-05-2013
Lau
Hej Er der nogen der har erfaringer med et godt kursus indenfor udvikling af Apps? Jeg kan se at der er flere at vælge imellem, så hvilket et er bedst? Mvh
0
Kursus langt væk
04-03-2013
Glenn Pasly
Jeg har lige et spørgsmål. Hvis jeg nu finder en kursus som jeg synes er relevant på sjælland, men selv bor i sønderjylland. Er der så nogen form for hjælp til at kunne bo derover. Ellers vil ...
1
Selvvalgt uddannelse
19-02-2013
Louise
Hej Er der nogen, der har erfaring med selvvalgte kurser og kan anbefale et godt kursus, som handler om ledelse? Der må meget gerne være fokus på strategier i forhold til kommunikation osv. Je...
0
Det her er de eneste?
04-02-2013
Cecilie
Hej. Er der nogle der ved om de kurser der findes på denne side er de eneste?? Jeg spørger fordi jeg er meget interesseret i den der hedder fleksibel køkkenmedarbejder men det kræver 3 timers ...
1
Gennemgribende udviklingsforstyrrelser
11-09-2012
Maria
Jeg er pædagog og har arbejdet/vil meget gerne fortsætte med at arbejde indenfor autismespektrumområdet. Jeg kan se at der tilbydes et kursus i gennemgribende udviklingsforst...
1
Pædagog og 6 ugers selvvalgt uddannelse
28-06-2012
Søren
Hvad er mine muligheder for kurser for ledige pædagoger? Jeg er arbejdsløs pædagog og vil meget gerne i gang med noget snart.
2
Iværksætterkursus for ledige?
01-06-2012
Kim Jacobsen
Jeg leder efter et iværksætter kursus i Københavns-området. Er der nogen der har erfaringer, eller som kender markedet? Kim
1
SAP kurser for ledige?
07-05-2012
Kenneth Pedersen
Jeg er ledig og vil gerne tage 6 ugers selvvalgt uddannelse. Jeg vil gerne blive bedre til SAP, da jeg ikke har erfaring med dette. Hvor kan jeg tage et SAP kursus for ledige?
0
Nedsatte dagpenge/kursusgodtgørelse for at deltage i kursus?
24-02-2012
John D
Hej, Jeg har fået oplyst flere steder at jeg får samme sats på kursus (6-ugers selvvalgt IT kursus), men da min første udbetaling kom idag har jeg kun fået udbet...
0
Tysk undervisning
02-09-2011
Birgitte Andersen
Hej
Jeg bor i Sønderborg og vil gerne have genopfrisket mit folkeskoletysk, så jeg har mulighed for at søge arbejde på den anden side af grænsen. Er der nogl...
1
Kurser for ledige
05-04-2011
Christian Jønsson
Jeg er interesseret i et kusus i medicin. Jeg er pædagog og føler ønsker mig brændende et stort medicin kursus. Hvor finder jeg det ?
0
Erfaringer??
30-03-2011
Inger
Jeg står og har fået et tilbud om at tage en 6-ugers uddannelse. Jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogen der har nogle erfaringer de vil dele om hvordan det h...
Side:
1