Gennemgribende udviklingsforstyrrelser - Forum

11-09-2012 21:00   Maria

Jeg er pædagog og har arbejdet/vil meget gerne fortsætte med at arbejde indenfor autismespektrumområdet. Jeg kan se at der tilbydes et kursus i gennemgribende udviklingsforstyrrelser, hvilket ikke kunne være mere fagligt relevant for mig. MEN kan det passe at det kun er i Århus at det tilbydes? Jeg er fra københavn og er bundet af små børn. Har jeg andre lignende muligheder for at "opgradere" mig selv, hvis ikke på autismeområdet så indenfor specialområdet generelt? Vh Maria Jørgensen


RE: Gennemgribende udviklingsforstyrrelser
03-10-2012 09:37   kurserforledige.com

Hej Maria Min anbefaling er, at du kigger på vores udbud af selvvalgt uddannelse i vores kategori Pædagogik og psykologi for at finde et relevant kursus inden for pædagogik, der ligger i nærheden af dig. Har du uddybende spørgsmål, kan du tage direkte kontakt til den enkelte kursusudbyder ved at udfylde "Bestil information" formularen og trykke "Send". Derefter vil udbyderen tage kontakt til dig med mere information om netop deres kurser for ledige.

Mvh

kurserforledige.com


Evalueringspolitik

Vil du skrive en evaluering om en udbyder på kurserforledige.com? Du bidrager ved, at hjælpe andre med at finde det kursus, der passer dem bedst. Læs venligst vores evalueringspolitik om, hvordan vi godkender og udgiver evalueringer her. 

Download vores evalueringspolitik her