Nyledige.dk

Nyledige.dk - Kurser for ledige og 6 ugers selvvalgt uddannelseNyledige.dk - bliv certificeret!

Nyledige.dk udbyder kurser og certificeringer for ledige.

Vi tilbyder kurser, der er godkendt på den nationale positivliste som 6 ugers jobrettet uddannelse og kurser, der er godkendt på den regionale positivliste.

Tag kontakt til dit Jobcenter for at høre dine muligheder for betalt uddannelse.

Nyledige hjælper også gerne med uddybende information og eventuelt udarbejdelse af uddannelsesplaner, der støtter dig i din ansøgning af kurser.

Ring og hør, hvad vi kan gøre for at bringe din videre i din fremtidige karriere.

Find information om Nylediges kurser og uddannelser på nyledige.dk, hvor du også kan tilmelde dig.

Kom på kursus for ledige der hvor du bor

Vi udbyder kurser i hele landet, og har nære relationer til både erhvervsliv, faglige foreninger og A-kasser. Derfor er de uddannelser vi udvikler stærkt erhvervsrettede.

De fleste kurser tilbydes som 6 ugers blended learning, der er en kombination af selvstudie og klasseundervisning, e-learning og gruppearbejde.

Nyledige.dk tilbyder bl.a. kurser og certificeringer indenfor SAP, PRINCE2 og Økonomistyring samt et bredt udvalg af certificeringer fra Microsoft, Cisco m.fl.

» Få mere information – helt uforpligtende!
Udfyld en interesseforespørgsel nederst på denne side.

Add text here
Klik her for at læse mere om Nyledige.dk

Skriv et indlæg
Svar Tråde
1 Hvor finder kurset sted 07-04-2011   Conny Andersen Jeg kan ikke umiddelbart se hvor kurset bliver afholdt, vil i være søde at fortælle mig det så jeg kan finde ud af transport mulighedderne. er ikke så kendt i K&...
Viser 1-1 af 1 artikler


Nyledige.dk
Evalueringspolitik

Vil du skrive en evaluering om en udbyder på kurserforledige.com? Du bidrager ved, at hjælpe andre med at finde det kursus, der passer dem bedst. Læs venligst vores evalueringspolitik om, hvordan vi godkender og udgiver evalueringer her. 

Download vores evalueringspolitik her